A szauna jó hatással van a szervezetre

Szauna

Nemcsak a légzőszervre van jó hatása, hanem az egész testre, mivel méregtelenítés céljából is kiváló. A szauna akkor a legideálisabb, ha 60–100 Celsius-fok közötti hőmérsékletű. A páratartalmat a szellőztetéssel és a víz kövekre való locsolásával tudja szabályozni. A tevékenység elvégzése előtt le kell zuhanyoznia, így testét felfrissítheti, majd a berendezés padján el kell helyezkedni. 15-20 percet javasolnak egyhuzamban bent tölteni, mivel a meleg hatására izzadni kezd, így jobb, ha a méreganyagoktól végleg megszabadul.

Egy fürdőzéssel vagy zuhanyzással teheti meg. Ezután pihenésre lesz szüksége, ami után kitűnő lesz a közérzete. A szauna modern típusában egyedileg szabályozható fényforrást és beépített hangszórót is találhat, így a bent töltött idő hangulatosabb és tökéletesebb lesz. Ha szív- és érrendszeri betegségekkel küzd, kérje ki egy szakorvos véleményét, enélkül soha ne használja a terméket. A szauna használata a téli hónapokban felkapottabb, hiszen a nagy hidegben jólesik a felmelegedés.

Print Friendly, PDF & Email